Tietoa meistä

Liittymällä Rauman JHL ry 130:n jäseneksi saat ammattialakohtaista edunvalvontaa. Ammattiliitossa olet vahvempi! Raumalla JHL:n jäseniä on  kaupungin jokaisella toimialalla.

Yhdistyksellä on pääluottamusmies, varapääluottamus sekä useita alakohtaisia luottamusmiehiä. He osaavat kertoa lisää sekä yhdistyksen että liiton asioista.

JHL:n jäsenenä saat

• reilun palkan ja muut ehdot työstäsi
  • tukea työelämän ristiriitatilanteisiin
  • toimeentulon työttömyyteen
  • lukuisia rahanarvoisia etuja.

JHL neuvottelee, jotta Sinunkin yhteiskunnallisesti tärkeän työsi arvostus näkyy kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. JHL:n jäsenenä saat myös monia jäsenetuja.

Oma yhdistyksesi  tarjoaa sinulle mm. nämä edut:

• Alennus uimahallin kymppikortista
  • Kaupungin teatterin sekä sovittujen kesäteatterien näytelmien jäsenhinnat
  • Lisää jäseneduista ilmoitetaan sähköpostilla ja kotisivujen Ajankohtaista-palstalla.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäseneksi LIITY myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi. Näin sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.