Jäsenasioita

Yhdistyksen jäsenasiainhoitaja
pääluottamusmies Marjo Justén

Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi voi nyt liittyä suoraan liiton verkkosivuilla sähköisellä lomakkeella. Lomake ohjaa käyttäjää koko ajan, jolloin täyttäminen on helppoa. Muistathan tulostaa täytetyn lomakkeen palkkasihteeriä varten ja myös yhdistykselle olisi hyvä toimittaa kopio.

Lisää tietoa Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:n jäsenyydestä löydät tästä.

JHL:n Oma JHL  -palvelu on avoinna aina.

Kirjaudu jäsentunnuksillasi sisään ja - tee mitä olitkin aikeissa tehdä!

Jäsenpalvelussa voit mm.

• päivittää yhteystietosi, tarkistaa jäsentietosi, maksaa jäsenmaksusi, ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta, tulostaa jäsenmaksutodistuksen
  • ilmoittautua kursseille, peruuttaa ilmoittautumisen, muuttaa ilmoittautumista, ilmoittaa erikoisruokavalioista (Kurssit - Allergiat, erikoisruokavaliot)

Jäsenpalvelussa voit myös

• nähdä yhdistykseesi liittyvät tiedot (kohdassa Omat tiedot - Yhteyshenkilösi) ja
  • tarkistaa, että mahdolliset järjestö- ja luottamustehtäväsi on merkitty jäsenrekisteriin oikein (kohdassa Omat tiedot - Tehtävät).

Sähköinen asiointi liiton työttömyyskassaan

Työttömyysturvan hakemuksia ja kyselyitä voi tehdä sähköisesti JHL:n eWertti sivustolta.

Käyttämällä liiton sähköistä asiointia, saat nopeaa palvelua mm. työttömyyspäivärahasi maksatuksessa ym.